zumba

Provade på Zumba för första gången idag. Riktigt kul faktiskt :) Men för att va lite värre körde jag spinning 55min direkt efter, så jag har just ätit klart min middag. Sitter o lyssnar på hockeyn just nu men jag har fan inte nerver för sånt här...gaaah! 
Imorgon blir det också hockey men i form av AIK-HV71 på Hovet. Tror ni att Hovet kommer att koka eller?:) EHH JA. O vi som sitter brevid Gnaget kommer nog få ta del av stämningen var så säkra. Tänk om dom vinner imorgon? Galna tanke:)
.
Kom igen nu SAIK jag orkar inte med nån förlängning idag. Jag måste duscha!
Hej Jag heter Ingrid och jag är superduktig på att svanka. Får en lugn
gravid-mage på kortet? haha

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha gravidmage vet jag väl inte om ;) Kom tillbaka när den ser ut som min :D

2011-03-15 @ 17:46:17
Postat av: Anonym

Haha jag ser inte tunn ut iaf!

I WILL=) Längtar efter dig å bebismage=)

2011-03-17 @ 00:03:28
Postat av: Maya

Zumba är grymt! Så otroligt härligt glad man blir i både kropp och själ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback