äckliga äckliga kryp

Jag hatar alla insekter. Hur äckliga är dom inte??
Två silverfiskar och en pälsänger hittade jag i mitt rum igår o självklart två spindlar(en i rummet och en utanför). Mysigt.
Diss åt alla gamla fuskbyggen, o alla vidriga djur som älskar att bo här. Ska tejpa alla lister i hela rummet kommer aldrig öppna balkongdörren igen plus att jag måste tejpa för dörren(ett svårare projekt). Tror ni jag har sovit bra inatt? Ne inte speciellt.
Vad ska jag ta mig till?
Vi ska ringa hyresvärden på måndag o han får fan komma hit med anticimex. Jag vägrar bo kvar annars..
Började även fundera angående mina kläder, gillar inte pälsängrar kläder? Har iofs bara hittat en som satt o myste på en av listerna. Men ändå. Vad gör jag åt det?
Ne nu ska jag iväg o köpa radar som pappa gav som förslag? Nån som har nån annan idé? Annars kan alla ni som vet av nån lägenhet höra av sig till mig. O det är inte bara för dessa vidriga skapelser, utan jag(o Emma`?)söker nytt boende till hösten pga eventuell skola. Kan inte plugga som jag bor nu:)
.
Ska möta upp andré nu, hungrig, förbannad(som ni vet kan jag inte städa då jag är upprörd o det fick jag på svart o vitt idag, "negerpojken" och min fina fina skål gick båda två sönder under min hetsiga dammsugning.Måste investera i nya imorgon. Jag är inte riktigt hel utan dom), o svettig plus att pga dessa olustiga liven hann jag inte med min springtur idag..hrm.
.
Det är trots allt fredag den 13 idag o det märks kan jag gode lova. Hoppas eran dag blir bättre.
.
Puss/ Fröken Nojig
Bilden har ingenting med texten att göra

Kommentarer
Postat av: suzi

stackars dej! jag vet hur det känns! det kryper i hela kroppen när jag hittar pälsänglar,varför dom heter änglar kan man ju fråga sej? tror inte jag vill till himlen om det är så änglarna ser ut.....mitt tips är att dammsuga med det smala munstycket längst alla lister,du kan även slå lite på listen medans. happy hunting! love U babe puss

2011-05-13 @ 13:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback