"är vi på nått träningsläger eller?"

Hallå!
Efter en o en halv veckas semester fortsätter jag min ledighet i Skellefteå :) O jag trivs. Igår fick jag hämtning av finaste Elin, som var betydligt mindre nu än förra gången jag såg henne:) Idag får jag träffa deras lilla underverk, tjoohooo
Patchew är även han hemma efter en 70mil lång motorcykeltur, galen man.
.
Men vart är solen familjen?:) HAde varit gött att bättra på brännan eftersom vi knappt fick nån, eftersom skugga o parasoll var ledordet för denna vecka;)
.


Vill iaf tacka fina Jojje som stod ut med tre virrpannor som oss, en bättre värdinna finns inte! O jag kommer tillbaka, var så säker :)

Veckan i Parga kan vi summera så här:

*Akilles, 4 st strawberry daiquiris, träningsläger, trappor, underbar by,  trevligt folk, sol, HAGEL?, båttur, orm, jävligt god mat, ister, SÖMN o världens bästa Empe

Det togs en hel del bilder iallafall i Paris, men dom får komma sen. FÅr se om jag orkar styra upp nå sånt idag. Annars får det bli då jag kommer hem till Stockholm igen!

Nu ska jag gå å väcka PAtchew :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback