(:

Haft en toppen dag i det fina vädret. Jag började dagen med en joggingrunda/prommis. Känner mig riktigt nöjd :) Har en lång bit kvar tills jag orkar springa 1mil men det kommer väl antar jag.
Jag har även fått prata med Mamma Elin :) Längtar så sjukt mycket efter er, tur att jag fick en helt underbar bild på lilla Elvira. Hon har fått äran att efterträda Robert Pattinson som min bakgrundsbild i mobilen, lill-trollet där. Hur söt kan man bli?:)
.
Imorgon fortsätter vi med träningen o den nyttiga maten.. Jag har en lång bit kvar, men många bäckar små :)
.
På fredag kommer gubben hit! Tjoohooo:)

Började tänka på midsommar idag?
Vilka är egentligen kvar här då? Jag o Empe eller?:)
Förra året i Axelsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback