Löplabbet

Det har snöat idag? Känns sådär, men värmen verkar komma tillbaka ihelgen så det är bara att hålla ut:)
Imorgon åker jag till gubben i Borlänge. Länge sen vi träffades så det ska bli lite extra skoj!
O snart kommer Elins bebis, 9 maj har jag tippat på. Vad tror ni?:)
.
Jag har även köpt nya joggingskor idag. Det var på tiden, mina gamla är verkligen helt slut. Det blev lite dyrare än vad jag hade tänkt mig. Men jag är värd det, min rygg om inte annat. Så nu ska jag bara känna mig för här hemma så att dom känns helt rätt. Lägger jag ut så mkt pengar på ett par skor så ska dom klan va sköna oxå. Hur snygga dom var går att disskutera men vem bryr sig?:)
.
.
Nu ska jag bara bli frisk sen blir det hårdträning mina vänner :) Jag har iaf lyckas hålla mig från ister i två hela dagar :P alltid nått!
.

Kommentarer
Postat av: ida

bra jobb med nya joggingskor. Har tänkt ta tag i det när jag kommer till göteborg. Göra nya sulor och allt, lika bra! Just nu är det tokrehab hela maj för mina veka knän o rygg. Bläääuuu!

Blir de tjejmilen för er? PÖX

Postat av: Anonym

Men så länge du blir bra gumman så är det värt det=)

ja det är ju tanken, såådär peppad haha men får jag bara börja springa så ska det väl bli bättre=)



miss u

2011-05-04 @ 09:42:41
Postat av: Erro

Öj sluta va så snygg;)

Kung med nya skor gums, nu måste du ju bara börja springa å=) I sommar kan vi väl ta oss någon tur och avsluta med ett mysigt litet nakendopp i havet kanske?

2011-05-05 @ 17:30:49
Postat av: Anonym

ersch=) att vi ska gumman! Saknar dig!

2011-05-06 @ 11:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback