Tomt

känns alltid så tomt.
Tur att jag snart får åka till jobbet. Tror  inte att jag ska göra nå mer än att jobba ihelgen? Lugn hemmakväll o lite tvätt på det på lördag? Typ ändå. Känner inget sug efter utgång plus att jag o Emma har inlett våra nya liv :) I Paris däremot lär det väl kunna bli ett glas vin under en picknick i parken?  Jaa varför inte:)
Bara två veckor kvar, men som ni vet så väntar vi ju på  en bebis före det! Kom igen nu :)
.
Jag har en sån där dag idag. Kom hem för en halvtimme sen till en tyst o halvstökig lägenhet. Hungrig som en varg o trött. Vill vara hemma idag, hemma i Bure. Känns som en evighet innan jag kan åka hem igen...
Vore annars trevligt med lite besök av någon fin vän kanske?(Känn INGEN PRESS haha) 
Som tur är kommer Patchew hit nästa helg, blir nog sista gången före sommaren. Så vi ska passa på att göra massa mysiga saker, kolla motorcyklar bland annat ;)
.
aja. Dags för lunch sen måste jag he mig ut i solen. All färg jag lyckas få är som bortblåst så det är bara att börja om igen. 
.
Förresten jag är så sjukt sugen på en ny mobil nu.

Kommentarer
Postat av: ida

tusen kramar till dig mtt <3!

Och ja, du är värd en iphone! Det är jag med när min har gett upp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback