Bilderbilderbilder

Slutsålt till Veronica Maggio! Attans. Men som tur är får jag se henne i Borlänge på Peace and love :) Sjukt taggad på galet bra musik med härligt folk! :)
.
Uppsala levererade stort. Vi måste dit nästa år också! Fick umgås med fina damer(ni e bara för bra!) o massa andra. Efter en heldags häng i Eko.parken begav vi oss till Herr. Gustafson. Du är bara för go gubben.. alltid lika kul att ses!
Eftersom vi klev upp kl 6 och åkte hem vid 00.11 var vi rättså trötta. Men trots det så orkade både jag och Emma med jobb igår. Ersch.
Vad som var lite trist var att jag o Cissi aldrig lyckades att ses, inte heller Skelleftegrabbarna. men men.. det kommer fler gånger:)
.
Idag har det varit en lååång dag med mkt jobb, skönt med en dag ledigt imorgon. Känner mig redan rastlös.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback