Bosätter mig på jobbet

Bosätter mig på jobbet nu hela helgen. Börjar kl.12 idag o går av 8.30 på måndag, jobbar extra söndagkväll.. Men det e det värt :-) snart blir jag ledig i lite mer än en vecka :-)
.
Igår hade vi besök av en som heter Kaj( visst kan man bara inte låta bli å tänka på "hej Kaj, hallååååååå Börje"?)
han verkar iaf va en trevlig prick som med stor sannolikhet ska joina oss ute i Tyresö. Men ingenting är klart.
fick även nys om en lägenhet, förstahandskontrakt på söder! Men jag tror o hoppas inte på nått men jag har hört av mig till han iaf... Vet ju inte ens om jag blir kvar hör men:-) vore grymt OM det skulle gå:-)
.
nu på morgon har jag varit ute på en timmes promenad i det friska höstvädret. Det var jag och hundägarna som var ute :) vore så himla mysigt med en hund, gillar ju att stiga upp på morgonen o att få sig ut på en promenad är en perfekt start på dagen :)

Ha en underbar helg alla fina! :)

pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det var en Kaj från Duved så passa dig=)

2011-10-22 @ 13:25:34
Postat av: Erica

Förresten, shit vad snygg du var gums=) puss puss

2011-10-22 @ 13:26:12
Postat av: Anonym

Haha nej Kaj från Västerås :-))

tack hjärtat!! Miss u

2011-10-24 @ 00:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback