Flumiflum

Jag kommer att se ut som agda95 imorgon :) Jag och Jessica körde Shape nu ikväll. Svinjobbigt, men sjukt kul. Det blir det fler gånger:)
.
Pratat med många fina vänner idag oxå! Blir alltid lika glad i hjärtat.
Att fina Mike ringde från oslo nu ikväll gjorde inte kvällen sämre, inte pratat sen i julas! Så de var på tiden:)
.
O Jag o Empe. Två funderare haha.
Vi har haft många funderingar angående framtiden o kommit fram till att man får ta det som det kommmer.
Men jag kan inte låta bli att fundera lite extra.. vart vill jag bo? jobba? vart vill jag att mina barn ska växa upp?
Tänk om vi flyttar hem, skaffar jobb, köper hus och får barn o man känner att "Ne jag måste bara bort, vill bo nån annanstans!" Vad gör man då?
Jag skulle kunna tänka mig att bo borta ett år när man fått barn. Få jobba utomlands vore ju drömmen.Men då måste man ju få med sig sin man? hrm.
Ne det e kanske bäst att börja plugga innan man funderar allt för mkt på framtiden.
Får ens se om jag tar mig in o VART jag tar mig in.
Vill såååå gärna va kvar här i stockholm, men känner samtidigt att Umeå är en toppenstad  med många möjligheter o fina vänner:)
.
Aja, flumIngo.
Nu ska jag sova o invänta träningsvärken
hittade massa bilder på min gamla mobil :) Sötgumman har hittat sina fötter :))

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sitter man där me villa,volvo o unge så finns det inga hinder man inte kan ta sig över för att flytta. Det är bara lite mer tanke o planering som behövs. =) Plus att det är en fördel om den andra halvan är med på noterna. ;)



Kramkram!

Postat av: Elin

Hihi, sötgumman! Umeå ÄR en toppenstad :)) Framförallt studentlivet, och bäst av allt.. närmare till oss :D

2011-10-20 @ 22:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback