Måndag

Högskoleprovet var svårt, men har jag räknat rätt så borde ja ha fått 0,8 el 0,9. Vilket funkar, med tanke på hur svårt jag tyckte det va.
O direkt efter provet mötte jag upp min favorit Jojje!;)
vi åt middag, drack skumpa( som Jojje bjöd på) o lite vin;) Plus att jag fick örhängen o ett jöttefint armband för att hon fick sova hos mig?:) hur gullig ör hon inte?!! Bäst helt enkelt :)
Kvällen fortsatte mot Berns som levererade som vanligt! En toppenkväll helt klart.
O på fredag ses vi igen gumman :)
.
Idag får jag besök av ingen mindre än mi älskade Empe. Vi ska äta middag o ha mys med Garvar-tjejerna, sista innan dom åker ut o ser världen i 4 månader( inte alls avis)!
Sen blir det Rihanna på Globen imorgon ;)
Fin start på denna vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback