Tipptopp

Idag känner jag mig på topp! Jag o S har haft en sjukt rolig dag:-) fått oss en lång o skön promenad fram o tillbaka till Solna centrum, där vi åt god lunch, stirrade på folk o shoppade(åt S ). O skrattat har vi gjort i sinne! Ibland har jag nog världens bästa jobb.
.
Sen är det bara 6 dagar kvar tills Jojje är här o gör Stockholm osäkert:-)) Synd att det bara är en dag men en jäkligt lång kväll ska vi ha ;)
o vem kommer på måndagen? Jo ingen mindre än min klippa, Empe! Vad ska vi INTE göra när du är här?:)
.
Ska njuta av denna dag så länge jag bara kan, var ett tag sen allt kändes så jäkla gött ;)
.
förresten ettan på söder blir inget utav, så nu hoppas vi typ på Ume?


Kommentarer
Postat av: mammi

Sötnos; ja vi kan tänka oss att S förgyller ditt arbete till 100% vi har ju fått förmånen att träffa honom !!!

2011-10-24 @ 13:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback